2017. január 17., kedd

Egy blogbejegyzés utóélete

Előző bejegyzésemet megosztottam az Online tanári szobában, és elég sok reakciót kaptam rá.
Mindenkinek elfogadom a véleményét, és megköszönöm, mert ezekből tanul az ember.

Röviden összefoglalnám, hiszen a facebookon egy idő után minden eltűnik, helyét új dolgok veszik át, nekem viszont fontosak ezek a vélemények.

1. Többen megerősítették, hogy szeretik ezt a felületet tesztelésre használni. Jó ötlet az is, hogy egy feladatlapot többször megcsináljon egy gyerek- hiszen ebből tanul. Hasznos funkciója a feladatlapnak, hogy azonnal mutatja az eredményt-beállítástól függően.

-Témazárót viszont egyszer szerettem volna megíratni....

2. Hogyan kerülöm ki, hogy ne segítsen a szülő vagy ne használja a gyerek a füzetet,

-jelenleg sehogy. A cél az lenne, ha nem tudja: használja. Inkább maradjon meg benne a jó, mint üresen beadja és semmi nem marad meg benne.

3.Az adatok megtanulása háttérbe szorul, pedig vannak olyan helyzetek ahol azonnal kell dönteni (pl kresz), és az orvos se műtét közben tanul, meg a számítógépes szaki se szerelésnél

- ez csak zenetörténet.. és egy kis általános műveltség.. nem akkora a tétje, mint egy ember életének, vagy egy jó szakember tudásának. Max. egy kis általános műveltség ragad a kölökre. Ez lenne a cél.
Mindazonáltal igaza volt a kritikának. Történelemből nem biztos, hogy ezt a módját választanám a számonkérésnek. Maximum ha órán íratom, de ehhez nincs elegendő tabletünk, és az iskolai internet minősége, sebessége is hagy némi kívánnivalót maga után......

4. Felmerült az a kérdés, hogy mindenkinek van-e otthon internete?

A könyvtárosnőnk felajánlotta, hogy a gépén meg lehet csinálni a feladatot. Sőt: az első ilyen gyerkőc regisztrációjánál még fel is hívott telefonon, hogy elakadtak, és hogyan tovább. :)


5. Hogyan született a két egyes?
nos az egyik 13 perc alatt dobta össze, a másik 2 perc alatt. Tehát elpoénkodták.

Kiegészítés: azok közül akik nem írták meg tegnap egy délutánjuk volt megírni.
10 embert érintett a 8.c, és 8.d osztályban. Ebből heten már megcsinálták, egy gyerkőc jelezte, hogy valami gondja volt a géppel, egy pedig mást csinált meg, ők megpróbálják ma.
Akik megírták 2-3-mas eredménnyel zártak. Egy volt aki pár perc alatt összedobta...

Csupán 1 diák nem mozdította füle botját se. Igaz, tőle nem is vártam....

Kíváncsi leszek a másik két osztálynál mennyire élnek a lehetőséggel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése