2012. május 14., hétfő

Év vége felé

Sokszor néznek rám bután amikor ilyeneket írok májusban, aztán mondom, hogy tanerő vagyok és megértik :)

Jó hír!!!!! A nyolcadikos tanítványaim megnyerték a TITOK országos történelmi levelező versenyét! :)
98,2 %-ot teljesítettek ami nagyon szép eredmény. A csapat tagjai: Lukács Adrienn, Kánai Ádám és Kolompár Józsi (alias Koka) voltak. Sokat dolgoztak ezzel.. felhasználtuk konzultációra a skypeot - ha már IKT- :)

Érdekesek az emberek: a kollégák nagy része gratulált, persze volt olyan aki azt mondta: ugyan már, ha nem volt szóbeli döntő akkor nem is ér az egész semmit. Nos innen is üzenem a kedves kolleginának, hogy a lehetőség adott: a saját tantárgyából érje el ugyanezt az eredményt. Én nem fogok irigykedni, hanem gratulálni fogok neki és a gyerekeknek is.. Valahogy nem szeretem a kicsinyes és irigy embereket..

Közben készülünk a gyerekkórussal és a női karral is a Bárdos-napokra, lesz még Összetartozás-napja megemlékezés, ballagás , évzáró, anyák napja a saját osztályomban, tanulmányi kirándulás témazáró hegyek stb, stb...

Fáradt vagyok.. nagyon....

5 megjegyzés:

  1. És ha nem nézek be utolsó éber pillanatomban, mikor árultad volna el? Utólagos engedelmeddel feltettem az E - hevesyre, de arra kérlek írjatok a gyerekekkel pár sort, és küldjetek egy csapatképet (Veled!) a hivatalos honlapra is.Nagyon örülök a sikereteknek!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. be kell scannelni az oklevelet... úgy akarta, feltenni.. még a népdalversenyről sincs fenn semmi... (2 db 3. hely)
      festek költözök- igaz csak egy másik szobába, de az épp elég..

      Törlés
  2. Akkor valahogy juttasd át a népdalverseny híreit is! Ha végképp nem jut időd (simán megértem, csak kicsit vagyok telhetetlen) szerdán 5. óra után megyek a nagysuliba, tedd le az okleveleket, eredményeket Annamarihoz vagy e. Jutka asztalára, megtalálom!
    Hajni

    VálaszTörlés
  3. bent leszek szerdán, a népdalversenyes okleveleket viszont a Tabán úton kell kérni mert ott vannak

    VálaszTörlés