2016. november 24., csütörtök

Ikt és értékelés

Előző bejegyzésemben említettem, hogy gyakorlás nélkül vetettem be az IKT-s játékokat ellenőrzésre és értékelésre. Elsőre nem jött be...

Újratervezés.
Az elkészült feladatokat feltettem a jóöreg Ehevesyre, ahol létrehoztam ismét egy "Ének fület", a gyerekeknek elmeséltem, hol találhatóak a feladatok, sőt a következő órán még végig is játszottuk őket. Jövő héten következik a felelés.

Ismét előszedtem a régi- történelemnél már jól bevált-  módszert: vegyünk egy cikket és készítsünk hozzá szövegértéses kérdéseket. Az eredményeknél próbálom az excel funkcióit kihasználni. eddig ez valahogy kimaradt.

Felfedeztem, hogy a google dokumentumoknak már van egy TESZT funkciója- magyarul előre kiszámolja a rendszer, hogy mennyi a jó válasz, így megkönnyítve az ellenőrzést. :) A rövid válaszok így kimaradtak, és teszt üzemmódban készült a kérdőív.

Hiányosság:- a rácsnál nem lehet jó választ beállítani. Kár... Remélem ami késik az nem múlik.

Elvégeztem a KRÉTA enaplós továbbképzést. 30 óra és ingyenes. Viszonylag gyorsan meg lehet csinálni. :)
Szeretném használni. Remélem lesz nálunk... Bár a kollégáim hozzáállásában nem bízom...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése