2016. november 15., kedd

Zenetörténet és IKT

Eljutottam a nyolcadikosokkal a zenetörténeti ismétlő részig, arra gondoltam, hogy miért ne lehetne élvezetesebbé tenni az órákat játékos feladatokkal?

A learningapps feladataihoz nyúltam, és a következő sült ki belőle:

A gregoriánból mondatkiegészítős feladat kerekedett:


 míg a latin mise részeit párosítós  feladatként készítettem el.



Mind a kettőt számonkérésnél alkalmaztam.

Az általános áttekintést összekapcsoltam végül a motivációval- melyhez csoportos kirakót készítettem. Így mentünk tovább az aktuális anyagra- a reneszánszra.



Az óra tanulságai:

- a feladatokat inkább gyakoroltatni kellett volna először, és a következő órán visszatérni velük a számonkérésre
-fel fogom őket rakni az Ehevesyre, ahonnan elérhető lesz a gyerekek számára is.
- jó lett volna tablettel is dolgozni, mert így még az IKTs munka is frontális, de hétfőn egy másik épületben vannak a tabletek... :(
-internetelérhetőséggel még mindig hadilábon áll az iskola....

Egyébként én élveztem :) Meg a gyerekek is :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése