Eljutottam a nyolcadikosokkal a zenetörténeti ismétlő részig, arra gondoltam, hogy miért ne lehetne élvezetesebbé tenni az órákat játékos feladatokkal?
A learningapps feladataihoz nyúltam, és a következő sült ki belőle:
A gregoriánból mondatkiegészítős feladat kerekedett:
míg a latin mise részeit párosítós feladatként készítettem el.
Mind a kettőt számonkérésnél alkalmaztam.
Az általános áttekintést összekapcsoltam végül a motivációval- melyhez csoportos kirakót készítettem. Így mentünk tovább az aktuális anyagra- a reneszánszra.
Az óra tanulságai:
- a feladatokat inkább gyakoroltatni kellett volna először, és a következő órán visszatérni velük a számonkérésre
-fel fogom őket rakni az Ehevesyre, ahonnan elérhető lesz a gyerekek számára is.
- jó lett volna tablettel is dolgozni, mert így még az IKTs munka is frontális, de hétfőn egy másik épületben vannak a tabletek... :(
-internetelérhetőséggel még mindig hadilábon áll az iskola....
Egyébként én élveztem :) Meg a gyerekek is :)
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése